دی ال فانیها

جديد ترين مطالب
بخش بايگاني

کانال تلگراممون

دعوت به همکاری


در صورتی که تمایل به نویسندگی در کانال و یا سایت دی ال فانیها دارید.

از طریق فرم تماس با ما و یا آیدی تلگرام dlfunihaa@ بهمون اطلاع بدید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا اخیرا یکی از مجری های صدا و سیما به نام ( م-ه) به خارج از کشور رفته و در آنجا اقدام به کشف حجاب کرده است.

 

این مجری تلویزیونی بعد از حضور در خارج از کشور به عنوان مجری برنامه های سرگرمی در حوزه کودکان در شبکه ماهواره ای جم تی وی فعالیت می کند.

 

این مجری ایرانی از سال ۸۷ تا سال ۹۰ مجری برنامه کودک و عروسک گردان در تلویزیون ایران بوده است.

 

 جم

با گذشت زمان و عیان شدن تمرکز دشمنان ایران اسلامی بر روی قدرت نرم و مبادرت برای تسلط بر اذهان عمومی و در مرتبه ای بالاتر تلاش برای تغییر سبک زندگی مردمان جامعه اسلامی ، شبکه های رنگارنگ ماهواره ای در قد و قامت های متفاوت به معرض ظهور رسیدند.

 

اگر چه سبک و سیاق برنامه های این شبکه ها متفاوت است اما همگی انها علی رغم اختلافات ظاهری و جزئی یک هدف را دنبال می کنند به نحوی که در سال ۷۳ تنها سه شبکه تلویزیونی فارسی زبان شامل شبکه تلویزیونی منافقین و دو شبکه لس آنجلسی مشغول فعالیت علیه امنیت و فرهنگ مردم کشورمان بودند، در سال ۹۱ این تعداد به ۱۲۵ شبکه فارسی زبان رسیده که از این تعداد ۱۳ شبکه فقط مخصوص پخش سریال و فیلم های سینمایی بوده و این آمار خود نشان دهنده جنگ تمام عیار شبکه های وابسته به یهود جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام است.

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

سایت


کانالمون توی تلگرام

چت باکس